29 Mart 2012 Perşembe

HADI BIRAZ BIZDEN KONUSALIM


Hepimiz aslinda biraz biz degil miyiz? Hangimiz cirkin hangimiz aptal hangimiz basarisiz ki? Haydi kabul edelim hepimiz aslinda kendimizi biraz cok saniyor yada cok gormuyor muyuz ?

Cumlelerimiz cogu zaman ' ben bunu haketmiyorum , ben ne yaptimda boyle oldu, daha ne istedide baskasina gitti, bu kadar guzelim ama yalnizim, neyim eksik herseyim var, hem param hem kariyerim ne cirkinler buluyor da ben niye bulamiyorum' ile baslamiyor mu?

Bu yaz evime davetsiz bir tanidik geldi kadin oyle kendinden emin oyle guzel inandirmis ki kendisini, acik acik ve salak salak 'benimle bir kere birlikte olan hayati boyunca birakamaz beni ' diyor. Hemde karsimda!! Tam da benim karsimda:) Hadi ya oluyorum ... Nerede simdi bu adamlar kuzum? Niye sen bu evdesin ve opecek erkek aramaktasin hala?

Iste bu kadin kendini cok saniyor. Kendinsini gecmis kekini altindan saniyor; kekini gecmis erkegi kek ile kandiracagini saniyor ... Saniyor oglu saniyor... Haydi bu kadin kendisini bilmeyecek kadar suursuz ve sahsiyetsizde, hangimiz birlikte oldugumuz bir erkek ertesi gun arasin diye dualar etmedik veya ne yaptim da aramadi demedik? Yoksa bilmedigim numaralar vardi da onlari mi atladim kafasina girmedik?

Herseyimiz yerindeydi halbuki sac, makyaj, kiyafet o bicim muhabbet desen o da vardi .. Peki ne oldu ? Adam niye aramadi veya daha kotusu aradida 2 hafta sonra gecenin korunde yavsak yavsak naberrr nerdesinnn mi dedi yoksa?

Cok mu uzuldunuz simdi ? Yazik size de bu yapilir mi oysa hersey yerindeydi kekiniz belki altin degildi ama o oyle davranmisti degil mi:)

Sonra arkadaslarinizi aradiniz bir bir ,ne it herifmis nasil aramaz , bir kere bile aramadi ile baslayan geyikler yaptiniz. Harika ve askta hep basarili arkadaslariniz size kendince yollar gosterdi ... Oysa siz kendinizi cok sandiniz altin kurali atladiniz ...Verdiginiz kadar alirsiniz gercegini kabul etmediniz bir turlu..

Birakin bunlari kizlar keyfinize bakin biraz.. Beklentilerinizin kurbani olmayin her defasinda. Olani kabul edin veya etmeyin secim sizin .. Birakin arkadaslarinizin yollarini kendi yolunuzu secin. Siz nasil mutlu hissedecekseniz oyle davranin.

Boktan mi oldu simdi bu? Evet hayat bazen boktan da olabilir kabul edin ..Varsin aramasin ... Aramiyorsa bir bildigi vardir deyin. Ite de kopege de saygi gosterin onlarinda elbet bir baska gece bir baska kek tatma hakki var deyin..Sanmayin keki olan bir sizsiniz .. Kendinizi kurban olarak gormeyin.

Burada erkegi sadece kekiyle baglayacagini sanan kucuk beyinlilerden bahsetmiyorum sizden bahsediyorum birazda bizden..

Her ne yasiyorsaniz kendiniz icin ve beklentisiz yasayin .. O zaman iplerin nasil gevsek; ask dugumlerinizin sizin attiklarinizdan ibaret oldugunu goreceksiniz.

Her birlikte oldugunuz adam sizinle evlenecek sanmayin veya sizinle ciddi iliskiye girecek kafasina da girmeyin . Birakin iliskilerde gercekler konussun sanrilardan olabildigince uzaga kacin.. Dergilerde yazanlari unutun. Ilk gece son gece orta gece tencerelerinde kaynayan balonlarida.

Siz kendiniz olun her ne yapiyorsaniz yaptiginizin arkasinda durarark ve kendiniz icin yapin.. Birakin ben soyleyim ,ben boyleyim, benim hic birseyim eksik degil ayaklarini .. Siz karsinizdakine kendinizi tanitabildiginiz kadarsiniz ve karsinizdakinin sizi anlayabildigi kadarsiniz.

Hani bazen birisiyle tanismadan once istihbarat toplariz ya oyle birsey aslinda... Bir kac ay once bir arakadasim istihbarat topluyor ... Ortak arkadaslara soruyor adam nedir ne degildir diye gelen cevaplardan birisi soyle' sarhosken mi tanistin ....' Simdi bu yorumu yapan kisi o adami bu kadar taniyor ve bir baskasina boyle yorumluyor. Belliki kendisi oyle tanismis pek de memnun kalmamis belkide adam memnun kalmamis ama kiz boyle yorumluyor;)... Bende ailesini evini yurdunu bilen birisi olarak diyorum ki cok efendi , kendi halinde iyi bir adam.... Gece tanistiginiz adamla gunduz vakit gecirmediyseniz sizin ne kadar tatli ne kadar masum ne kadar mutevazi pek de iyi aile kizi oldugunuzu dusunerek hareket etmesini beklemeyin....Yani siz ne kadar kasarsaniz kasin kendinizi nasil ve ne kadar tanitirsaniz oylesiniz... Karsinizdakinin bunu alma, almama; begenme veya begenmeme hatta sonradan fikir degistirme hakki oldugunu da unutmayin..Acele etmeyin sizi gercekten tanimak isteyen birisi varsa buyrun acin kapinizi ama tanimayacak kadar acelesi varsada siktirsin gitsin diyebilin.. Zaten zorlasaniz da sizi tanimaya gonlu olmayan sizi siz gibi tanimayacaktir..

Diyorum ya hepimiz aslinda biraz cok saniyoruz kendimizi ... Dogalini yasayip karsimizdakininde begenmeme, sevmeme, aramama hakki oldugunu unutuyoruz cunku hep bir beklenti icerisindeyiz..Hele birde guzelsek eyvahhh eyvahhhh:) Mumkun mu :)) Tabi mumkun herkes herkesi sevmek zorunda degil evlenmek hic zorunda degil iliski yasamak zorunda da degil..Bunlar hep karsilikli durumlar ve maalesef biz kekimizide kendimizide hep bir nimetten saniyoruz iste orda yaniliyoruz....

Birde tabi bizden olmayan kizlar var hani kendisini tek iliski yasamis pardon iki iliski yasamis ama ilkinde parmak kazasi olmus ikincisindede evlenecekmiste olmamis ucuncusude aslinda otuzucuncusuymus olan kizlar...Hani butun sevdikleri ucuncusu yada ikincisi olan kizlar..Regl gunune denk getirip beni sen bozdun kafasi kizlar...Onlari, o kizlari hic katmiyorum buraya ... Onlar hakkinda detayli olarak daha sonra konusacagiz:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder